Adobe

Sign

Adobe Sign

Adobe Sign, rešenje Adobe Document Cloud-a, omogućava korišćenje elektronskog potpisa,  odnosno automatizaciju procesa potpisivanja papira. Pomoću alata Adobe Sign, možete na jednostavan način da šaljete, pratite i potpisujete dokumenta putem brauzera ili  mobilnog telefona. Takođe moguće ga je pomoću API-ja integrisati među poslovne aplikacije.

Kontaktirajte nas

Testirano i sigurno rešenje

Elektronski potpis pravno je obavezujući u gotovo svim industrijalizovanim zemljama, a manje razvijene zemlje polako počinju da usvajaju zakone o elektronskom potpisu. SAD je još 2000. godine uspostavio Zakon o elektronskom potpisu u globalnoj i nacionalnoj trgovini, dok je u Evropskoj uniji isti taj zakon stupio na snagu  2016. godine. Adobe Sign aplikacija za elektronski potpis visoko je ocenjena na Salesforce AppExchange 2006.godine

Mnoge kompanije Fortune 500 i vladine agencije oslanjaju se na Adobe Sign, i to u potpisivanju desetina miliona dokumenata svake godine. Takođe, elektronski potpisi uveliko su sigurnija opcija u odnosu na pisane i faksirane potpise. Adobe Sign omogućava upravljanje celokupnim procesom, uključujući usmeravanje dokumenata, vođenje potpisa ili odobrenja, generisanja obaveštenja i čuvanje potpisanih dokumenata u sigurnom okruženju. Pored toga, završni dokument overen je pečatom.

Prednosti Adobe Sign alata

Dobijate/dajete potpis za nekoliko minuta

Zaposleni mogu lako tražiti potpis od drugih saradnika, potpisivati dokumente i elektronskim putem pratiti proces

Posao možete obavljati sa bilo kog mesta, na bilo kom uređaju

Dovoljno je da potpisnici kliknu na link za potpisivanje dokumenata sa bilo koje lokacije, na bilo kom uređaju, u bilo koje vreme, te da uspešno potpišu dokument

Nije potrebno prijavljivanje ili preuzimanje naloga

Adobe Sign pruža najviši nivo sigurnosti, dostupnosti i poštovanje zakona. Takođe, Adobe je vodeći svetski proizvođač softvera za siguran rad na digitalnim dokumentima i vrhunskim digitalnim iskustvom.

Kako koristiti Adobe Sign?

Budući da je Adobe Sign još jedna od aplikacija postavljenih “na oblaku” (cloud-based service), postoji više načina upotrebe. Kupovina Adobe Sign-a omogućavaju vam da radite putem brauzera ili mobilne aplikacije za slanje, potpisivanje, praćenje i upravljanje procesima potpisa.

Adobe Sign, takođe, može da se koristi u drugim aplikacijama. Pojedinačni korisnici mogu slati dokumente na potpis i obavljati druge zadatke dok rade u popularnim aplikacijama za produktivnost poslovanja poput Microsoft Office 365 Word i PowerPoint, kao i Dropbox i Google Drive. Moguće ga je lako implementirati u mrežu softvera koji se najčešće koriste za optimizaciju poslovanja, kao što su Microsoft SharePoint, Dynamics 365, Salesforce, itd.

Licenciranje

Licencu za Adobe Sign možete nabaviti na tri načina:

1. Licenca za pojedinačnu Adobe Sign aplikaciju (godišnja pretplata)

2. Licenca za godišnju pretplatu na sve Adobe Creative Cloud aplikacije (Creative Cloud for Teams). Adobe Sign deo je Adobe Acrobat Pro DC licence, a budući da je sam Acrobat deo licence Adobe Creative Cloud for Teams, Adobe Sign deo je CCT paketa.

3. Po transakciji,  gde jedna transakcija znači jedan potpis (ukoliko se na dokumentu nalazi više potpisa, to znači i više transakcija. Transakcija se okida čim je dokument poslat na odgovarajući broj potpisnika). Dakle, Adobe Sign ostavlja mogućnost korišćenja po potrebi, odnosno isključivo u onim trenucima kada je nužno da dokumenta potpišete elektronski

Kontaktirajte nas

All Creative Cloud apps

Extreme novosti

Extreme bilteni

Partneri